CRM manažér

Miesto práce:
Bratislava - Centrála spoločnosti

Oddelenie:
MATEMATICKO-ŠTATISTICKÉ A ANALYTICKÉ POZÍCIE

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za prevádzku a návrh rozvoja CRM v súlade s cieľmi zvýšenia klientskej spokojnosti a lojality a optimalizácia targetingu a profitability produktov v klientskych segmentoch z pohľadu obchodu
Spoluzodpovednosť za definíciu klientskej segmentácie s ohľadom na schopnosť poskytovať klientom relevantné produktové ponuky pre naplnenie ich potrieb v súlade s ich životnými situáciami
Zodpovednosť za zachytenie všetkých relevantných informácii v kľúčových bodoch životného cyklu zákazníka.
Spoluzodpovednosť za definíciu predajných príležitostí na zákazníka naprieč organizáciou
Aktívna participácia na projekte zavádzania systému riadenia vzťahov s klientami (CRM) v expertnej roli v stanovenom čase a rozsahu
Spolupráca s inými organizačnými jednotkami spoločnosti pre efektívne fungovanie a rozvoj CRM
Dohliadanie nad priamou komunikáciou so zákazníkmi prostredníctvom CRM
Návrhy stratégii na zvyšovanie hodnoty klienta a zabezpečenie primeranej profitability
Zlepšovanie štruktúry databázy klientely tak, aby vyhovovala potrebám obchodných a marketingových aktivít

Požiadavky 
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Anglický jazyk – stredne pokročilý
Znalosť konceptov a procesov riadenia vzťahov so zákazníkmi a starostlivosti o klientov
Praktická skúsenosť s dátovými analýzami, dataminingom a tvorbou reportov
Skúsenosť s konceptami riadenia vzťahov so zákazníkmi cez obchodné siete a alternatívne distribučné kanály
Znalosť nástrojov MS Office (Excel, Word, Powerpoint) na veľmi dobrej úrovni
Znalosť Microsoft Dynamics CRM na úrovni power user výhodou
Prax v poisťovacej/finančnej inštitúcii výhodou

Mzda
1800,- Eur brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník.