Helpdesk operátor/ka pre Úsek bankopoistenia

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Aké budú Vaše úlohy?
• Zabezpečovať prenos informácii medzi poisťovňou a predajnou sieťou banky
• Podporovať predajnú sieť banky pri argumentácií a predaji produktov
• Realizovať telefonickú a e-mailovú komunikáciu s partnermi v predajnej sieti banky
• Evidovať telefonické a e-mailové otázky a odpovede
• Zabezpečovať podporu procesov spracovania návrhov na uzavretie poistenia v predajnej sieti
• Poskytovať kvalifikované informácie koordinátorom predaja bankopoistenia a partnerom v predajnej sieti
• Zaisťovať informovanosť koordinátorov predaja bankopoistenia a poradcov v predajnej sieti banky o podmienkach produktov, zmenách a novinkách

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou, VŠ vzdelanie
• Mierna pokročilá znalosť balíka MS Office výhodou
• Prax v oblasti podpory predaja obchodu je podmienkou
• Prax v oblasti poisťovníctva alebo bankovníctva výhodou
• Výborné komunikačné, organizačné, koordinačné a prezentačné zručnosti
• Adaptabilita, dobré zvládanie stresových situácií
• Silná orientácia na klienta
• Samostatný, zodpovedný a aktívny prístup k práci
• Asertivita a schopnosť zdolávať nové výzvy

Základná zložka mzdy:
1000 Eur brutto (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník