Odborný referent na Úseku bankopoistenia

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:

Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre riaditeľa
Zabezpečovanie reportov o POS-termináloch, ich analyzovanie a vyhodnocovanie
Zabezpečovanie komunikácie s Daňovým úradom
Organizácia pracovného programu, sledovanie termínov a úloh, vedenie pracovného kalendára
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, internej aj externej
Organizovanie stretnutí, porád, služobných ciest
Komunikácia s oddeleniami spoločnosti
Správa a evidencia došlej a odoslanej pošty


Požiadavky:

Komunikatívnosť a organizačná zdatnosť
Precíznosť a presnosť, odolnosť voči stresu
Samostatnosť a flexibilita
Iniciatívny prístup k riešeniu problémov, organizačné schopnosti
Profesionálne, príjemné a nenútené vystupovanie
Angažovaný prístup k plneniu úloh
Odborné skôsenosti vo funkčne príbuznej oblasti min.1 rok

Základná zložka mzdy:
950 EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník.