Klientsky servisný pracovník - VIVO!, Nivy, Aupark

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
INÉ

Aby sme skvalitnili náš servis pre klientov, vytvorili sme na pobočkách našej spoločnosti pozíciu, ktorej podstatou je poskytovanie profesionálneho poradenstva a podpory klienta v rôznych oblastiach. 
Ak Vás zaujíma, ako prebieha deň Klientskeho servisného pracovníka, tu sa dozviete viac:

•    od prichádzajúcich klientov na pobočku zisťuje ich potreby a očakávania 
•    podľa požiadavky poskytuje základné informácie k službám, produktom alebo servisným otázkam
•    preberá žiadosti od klienta a postupuje ich na ďalšie vybavenie
•    ak má klient záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy alebo inú službu, dohodne termín s poisťovacím poradcom
•    súčasťou práce je aj riešenie podnetov a prípadných reklamácií klientov
•    odpovedá aj na telefonické alebo mailové požiadavky
•    spracováva administratívu a ak je to potrebné, pripraví operatívne reporty pre nadriadeného

Čo ponúkame?
• Zaujímavá práca vo finančne silnej poisťovacej spoločnosti
• Stabilné zamestnanie aj v neistých časoch
• Príjemné pracovné prostredie – moderné priestory a technické vybavenie
• Bezplatné profesionálne zaškolenie
• Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (tzv. III. pilier)
• Finančné odmeny pri pracovnom jubileu
• Zľavy na produkty (vlastné aj partnerských spoločností)
• Teambuildingy
• Možnosť sebarealizácie a osobného rastu
 

Koho hľadáme?
Komunikatívneho a proaktívneho človeka
Asertívnu osobu, ktorá má schopnosť vcítiť sa do požiadaviek a potrieb klienta
Človeka s príjemným a nenúteným vystupovaním
Férového tímového hráča ochotného pomôcť klientovi aj kolegom
Samozrejmosťou je bezúhonnosť
Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou 
MS Office – základy
 

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník