Referent/ka oddelenia inkasa a exkasa

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:

Aké budú Vaše úlohy?
• Spracovanie platieb poistného a riešenie neidentifikovaných platieb
• Spracovanie a kontroly štatistík za oblasť predpísaného poistného, prijatého poistného, prijatých a neumiestnených platieb
• Kontrola správnosti účtovania platieb v informačnom prevádzkovom systému
• Spracovanie a kontrola uzávierkových podkladov pre zúčtovanie do účtovníctva
• Kontrola a spracovávanie exportov exkasných platieb (odoslanie preplatkov poistného, poistných plnení a provízií)
• Spracovávanie interných preúčtovaní
• Spolupráca pri tvorbe usmernení a pracovných postupov
• Riešenie požiadaviek klientov

Požiadavky :
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• MS Office - pokročilý
• Skúsenosti z oblasti poisťovníctva alebo bankovníctva sú vítané
• Orientácia na detail a presnosť
• Aktívny, samostatný a zodpovedný prístup k práci

Základná zložka mzdy:
1000,- EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný Dotazník