Referent/ka administratívy poistných udalostí

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:

Zabezpečenie e-mailovej a telefonickej komunikácie s klientmi, inštitúciami a inými zložkami poisťovne
Spracovávanie regresnej agendy, uplatňovanie a aktívne vymáhanie regresných nárokov, vrátane regresov voči zahraničným partnerom (písomná komunikácia aj v anglickom jazyku)
Realizácia a spracovávanie slovenských a zahraničných platieb v prevádzkovom systéme
Kompletizácia chýbajúcej dokumentácie
Administratívne práce podľa pokynov nadriadenej

Požiadavky :
Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
Znalosť anglického jazyka – základy na úrovni A2
Dobrá znalosť balíka MS Office
Znalosť hospodárskej korešpondencie
Prax v oblasti poisťovníctva výhodou
Analytické a logické myslenie
Vysoké pracovné nasadenie, zodpovedný prístup
Flexibilita

Základná zložka mzdy:

900,- EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník: