Referent/ka administratívy poistných udalostí

Miesto práce:
Žilina, Košice, Bratislava

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:
Telefonická a e-mailová komunikácie s klientom ohľadne hlásených poistných udalostí
Kompletizácia dokumentácie, kontrola správnosti a úplnosti podkladov
Spracovanie administratívnych dát – práca v internom systéme
Evidencia a spracovanie korešpondencie
Vedenie príslušnej administratívnej dokumentácie

Miesto výkonu práce :
Žilina alebo Košice, alebo Bratislava

Požiadavky :
minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
MS Office - pokročilý
Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni výhodou
Skúsenosti na administratívnej pozícii výhodou
Samostatnosť
Presnosť, zodpovednosť a orientácia na dodržanie termínov
Zmysel pre detail a systematickosť

Základná zložka mzdy:
800,- EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník: https://www.profesia.sk/mark/4477425/web