Asistentka člena predstavenstva – aktívne využitie nemeckého jazyka

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:
Podpora nadriadeného pri dennej operatívnej činnosti
Organizovanie stretnutí, kontrola termínov, vybavovanie operatívnych záležitostí
Občasné tlmočenie alebo preklady dokumentov z a do nemeckého jazyka
Vedenie pracovného kalendára nadriadeného
Vybavovanie internej a externej korešpondencie, aj v nemeckom jazyku
Príprava prezentácií a reportov pre meetingy na lokálnej a medzinárodnej úrovni
Zodpovednosť za záležitosti podpory vedenia spoločnosti
Intenzívny kontakt s ostatnými činnosťami spoločnosti na lokálnej a koncernovej úrovni

Požiadavky :
Minimálne stredoškolské vzdelanie 
Nemecký jazyk – C1
MS Outlook – mierne pokročilý
MS PowerPoint – mierne pokročilý
MS Excel – mierne pokročilý 
Prax na asistentskej pozícii vyššieho vedenia spoločnosti je výhodou
Precíznosť a presnosť, aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
Lojalita, orientácia na výkon a cieľ, flexibilita, samostatnosť
Iniciatívny prístup k riešeniu problémov, organizačné schopnosti
Dobré sociálne a interkultúrne zručnosti
Profesionálne, príjemné, nenútené vystupovanie

Základná zložka mzdy:
1200 EUR/mesiac brutto (Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: Dotazník