Poistenie nehnuteľnosti
Forma hlásenia:
- osobne na pobočke poisťovne Kooperativa (alebo pobočke SLSP)
- elektronicky cez online formulár
- telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983) počas pracovných dni od 7:00 do 19:00
Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?
Doklady potrebné k riešeniu škody poškodenie a zničenie skratom, požiar, vodovodné škody, atmosférické zrážky, vandalizmus, sprejerstvo, nepriamy úder blesku, spätné vystúpenie vody z kanalizačného potrubia, znehodnotenie stavebného pozemku, stavebný materiál a drobné stavebné mechanizmy a iné:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku,
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra).
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu krádeže alebo lúpeže:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku (krádež, lúpež),
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra).
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu škody zo zodpovednosti z vlastníctva nehnuteľnosti:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku,
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia.
Poškodený doloží:
- vyplnené a podpísané tlačivo Uplatnenie nároku na náhradu škody voči škodcovi, ak škodu spôsobil klient poisťovne KOOPERATIVA,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra),
- lekárske správy v prípade škody na zdraví.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Možnosti doručenia dokladov:
- priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
- odovzdaním technikovi pri obhliadke,
- zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
- riešenie škody je možné sledovať cez www.kooperativa.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
- vybavte jednoducho online.
Poistenie domácnosti
Forma hlásenia:
- osobne (pobočka SLSP)
- elektronicky cez online formulár
- telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)
Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?
Doklady potrebné k riešeniu škody požiar, vodovodné škody, vandalizmus, nepriamy úder blesku, búrlivý vietor, únik vody, sklo, stavebný materiál a iné:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku,
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra).
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu krádeže alebo lúpeže:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku (krádež, lúpež),
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra).
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu škody zo zodpovednosti príslušníkov domácnosti:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku,
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia.
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu práčka a skrat elektromotorov:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z poistenia majetku (stroje, elektronické zariadenia),
- policajná správa, ak bola ku škode privolaná polícia,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra).
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Poškodený doloží:
- vyplnené a podpísané tlačivo Uplatnenie nároku na náhradu škody voči škodcovi, ak škodu spôsobil klient poisťovne KOOPERATIVA,
- nadobúdacie doklady k poškodenej veci (zmluva, faktúra),
- lekárske správy v prípade škody na zdraví.
Tlačivá na stiahnutie:
Možnosti doručenia dokladov:
- priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
- odovzdaním technikovi pri obhliadke,
- zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
- riešenie škody je možné sledovať cez www.kooperativa.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
- vybavte jednoducho online.
Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.
Cestovné poistenie k platobným kartám / osobnému účtu
Zmluvy uzatvorené do 17.6.2022 (vrátane): V prípade poistnej udalosti sa obráťte na asistenčnú službu CORIS, na tel. č. +421 2 5341 6371.
Zmluvy uzatvorené od 18.6.2022 (vrátane): V prípade poistnej udalosti sa obráťte na asistenčnú službu GLOBAL ASSISTANCE, na tel. č. +421 2 6820 2060.
V prípade dopravnej asistencie využite služby spoločnosti Click2Claim na tel. č. +421 2 2057 0546.
V prípade poistenia zásahu Horskej záchrannej služby na Slovensku pri nutnosti zásahu Horskej Záchrannej služby, ak sa poistený ocitne v tiesňovej situácii, ktorá ohrozuje jeho život alebo zdravie, je potrebné urýchlene kontaktovať nonstop tiesňovú telefonickú linku Horskej záchrannej služby 18 300.
V prípade, ak nastane poistná udalosť poistník je povinný nahlásiť poistnú udalosť obratom, najneskôr však do 30 dní po návrate na Slovensko.
Forma hlásenia:
- online hlásenie
- elektronicky na e-mailovej adrese cestovnepoistenie@koop.sk
- osobne na pobočke poisťovne Kooperativa (alebo pobočke SLSP)
- telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)
Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?
Liečebné náklady a úrazové poistenie:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie poistnej udalosti poistenie liečebných nákladov a úrazové poistenie,
- lekárska správa s uvedenou diagnózou,
- originál faktúry,
- originál dokladu o zaplatení liečebných nákladov v zahraničí,
- doklad o vycestovaní pri poistení k platobným kartám SLSP a celoročnom poistení liečebných nákladov,
- potvrdenie o hospitalizácii,
- doklad o vynaložení nákladov za cestovné lístky/ letenku/ pohonné hmoty/ubytovanie.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Neskoré dodanie batožiny:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia batožiny – neskoré dodanie,
- potvrdenie od leteckej spoločnosti o meškaní a následnom dodaní batožiny s presne uvedeným dátumom a časom dodania,
- nadobúdacie doklady vecí osobnej potreby (odevy, toaletné potreby), ktoré si bol klient nútený zaobstarať z dôvodu neskorého dodania batožiny (ak dodanie trvalo minimálne 12 hodín).
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Krádež, poškodenie, strata batožiny:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia batožiny,
- potvrdenie o krádeži od ubytovacieho zariadenia potvrdzujúce prekonanie prekážky, (prípadne iného zariadenia, ktoré zodpovedá za vašu batožinu),
- policajná správa potvrdzujúca prekonanie prekážky vo veci krádeže,
- nadobúdacie doklady odcudzených/poškodených/stratených vecí,
- čestné prehlásenie, že si klient neuplatňoval nárok na náhradu škody u leteckej spoločnosti /dopravcu v prípade opravy poškodenej batožiny účet za jeho opravu
- potvrdenie o poškodení batožiny od leteckej spoločnosti PIR,
- fotodokumentácia poškodenej batožiny,
- doklady o kúpe poškodenej veci,
- kópia letenky,
- batožinové lístky,
- ak je batožina do takej miery poškodená, že nie je možné ju opraviť, originál potvrdenie o neopraviteľnosti.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Storno zájazdu/stornopoplatok:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storna zájazdu,
- lekárska správa s uvedenou diagnózou, prípadne iný doklad potvrdzujúci dôvod storna,
- zmluva s CK o obstaraní zájazdu,
- doklad o zaplatení plnej sumy zájazdu,
- potvrdenie od CK o stornovaní zájazdu (priamo v tlačive).
Tlačivá na stiahnutie:
Nečerpané služby/predčasný návrat:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia predčasného návratu a nečerpaných služieb,
- lekárska správa s uvedenou diagnózou, prípadne iný doklad potvrdzujúci dôvod predčasného návratu (napr. úmrtný list),
- zmluva s CK o obstaraní zájazdu,
- doklad o zaplatení plnej sumy zájazdu.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Oneskorený odlet:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia oneskoreného odletu,
- platná letenka a doklady o zaplatení služieb,
- potvrdenie od leteckej spoločnosti o oneskorení odletu (minimálne 6 hodín) s uvedením času plánovaného odletu, dôvodu meškania a času odletu nasledujúceho alebo náhradného letu,
- originál nadobúdacích dokladov o nákupe nevyhnutných vecí osobnej potreby.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Meškanie hromadného dopravného prostriedku:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia meškanie hromadného prostriedku,
- platný cestovný lístok na meškajúci hromadný dopravný prostriedok,
- doklad o meškaní hromadného dopravného prostriedku od dopravcu s uvedením času plánovaného riadneho odchodu (dátum, hodina), plánovaného riadneho príchodu (dátum, hodina), dôvod meškania a času skutočného príchodu (dátum, hodina).
Tlačivá na stiahnutie:
Storno letenky:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storno poplatku,
- neplatnú poistenú letenku leteckej spoločnosti, ktorá ju vystavila alebo tlačenú verziu tejto letenky (internetová verzia),
- pokladničný doklad o zaplatení alebo faktúru poistenej letenky, ak letecká spoločnosť túto letenku nepreplatí,
- originál dokladu, potvrdzujúci dôvod storna letenky Ak sa preplatí časť poistenej letenky, poistený predloží:
- potvrdenie o zaplatení výšky stornopoplatku poistenej letenky,
- poistenú letenku (kópiu),
- originál dokladu, potvrdzujúci dôvod storna letenky.
Tlačivá na stiahnutie:
Nepojazdné vozidlo:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia nepojazdného vozidla,
- kópia veľkého technického preukazu a vodičského oprávnenia,
- kópia osvedčenia o kontrole technického stavu vozidla,
- policajná správa s uvedením rozsahu poškodenia (ak je príčinou poistnej udalosti dopravná nehoda alebo odcudzenie),
- originál faktúry za odťah,
- potvrdenie autoservisu o nepojazdnosti vozidla,
- potvrdenie autoservisu o oprave osobného vozidla, s rozpisom vykonaných prác a s uvedením doby opravovania vozidla,
- originál dokladu cestovného lístka (cestovný lístok 2. trieda),
- alebo originál účtu za hotel.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Zodpovednosť:
- vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia zodpovednosti za škodu,
- vyhlásenie o prebratí zodpovednosti za spôsobenú škodu,
- vyhlásenie poškodeného,
- originál dokladu o zaplatení za náhradu poškodenej veci (musí ísť o faktúru za konkrétnu náhradnú vec),
- fotodokumentácia poškodenej veci.
Tlačivá na stiahnutie:
Možnosti doručenia dokladov:
- priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
- zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
- riešenie škody je možné sledovať cez www.kooperativa.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť
Povinné zmluvné poistenie
Forma hlásenia:
- osobne na pobočke poisťovne Kooperativa
- elektronicky cez online formulár
- telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)
Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?
Doklady potrebné k riešeniu škody – VINNÍK (klient poisťovne KOOPERATIVA)
- vyplnenú Správu o nehode (Záznam o dopravnej nehode), ak škoda vznikla stretom vozidiel (kópia alebo sken),
- vyplnené tlačivo PZP Oznámenie škodovej udalosti poisteným,
- veľký technický preukaz (kópia alebo sken),
- vodičský preukaz vodiča (kópia alebo sken),
- STK, EK ak je vozidlo staršie ako 4 roky (kópia alebo sken).
Tlačivá na stiahnutie:
Doklady potrebné k riešeniu škody – POŠKODENÝ
- vyplnenú Správu o nehode (Záznam o dopravnej nehode), ak škoda vznikla stretom vozidiel (kópia alebo sken),
- vyplnené tlačivo PZP Uplatnenie nároku na náhradu škody,
- veľký technický preukaz (kópia alebo sken),
- vodičský preukaz vodiča (kópia alebo sken),
- STK, EK ak je vozidlo staršie ako 4 roky (kópia alebo sken),
- faktúra, resp. žiadosť o výplatu rozpočtom (originál alebo sken).
Tlačivá na stiahnutie:
Možnosti doručenia dokladov:
- priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
- odovzdanie technikovi pri obhliadke vozidla, resp. partnerskému servisu,
- zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
- riešenie škody je možné sledovať cez www.kooperativa.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
- vybavte jednoducho online,
- iné doklady potrebné k riešeniu Vašej škodovej udalosti si poisťovňa v prípade potreby od Vás vyžiada.
Po oprave motorového vozidla:
- faktúra od dodávateľa náhradných dielov,
- dodací list k náhradným dielom,
- potvrdenie o úhrade alebo zaplatení predmetnej faktúry, alebo pokladničný blok.
Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.
Havarijné poistenie
Forma hlásenia:
- osobne na pobočke poisťovne Kooperativa
- elektronicky cez online formulár
- telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)
Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?
Doklady potrebné k riešeniu škody:
- vyplnenú Správu o nehode (Záznam o dopravnej nehode), ak škoda vznikla stretom vozidiel (kópia alebo sken),
- vyplnené tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z havarijného poistenia,
- veľký technický preukaz (kópia alebo sken),
- vodičský preukaz vodiča (kópia alebo sken),
- STK, EK ak je vozidlo staršie ako 4 roky (kópia alebo sken),
- faktúra, resp. žiadosť o výplatu rozpočtom (originál alebo sken).
Po oprave motorového vozidla:
- faktúra od dodávateľa náhradných dielov,
- dodací list k náhradným dielom,
- potvrdenie o úhrade alebo zaplatení predmetnej faktúry, alebo pokladničný blok.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Krádež vozidla:
- vyplnené tlačivo Oznámenie o vzniku škodovej udalosti z havarijného poistenia a Dotazník pri odcudzení motorového vozidla,
- osvedčenie o evidencii motorového vozidla (veľký technický preukaz),
- STK, EK,
- protokol z polície,
- nadobúdacie faktúry od vozidla,
- servisný zošit,
- všetky kľúče od motorového vozidla, ovládače a kľúče od zabezpečovacích zariadení.
Tlačivá na stiahnutie:
Názov dokumentu | ||
---|---|---|
Možnosti doručenia dokladov:
- priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
- odovzdanie technikovi pri obhliadke vozidla, resp. partnerskému servisu,
- zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
- riešenie škody je možné sledovať cez www.kooperativa.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
- vybavte jednoducho online,
- iné doklady potrebné k riešeniu Vašej škodovej udalosti si poisťovňa v prípade potreby od Vás vyžiada.
Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.