Smart partner pre klientov. Poisťovňa KOOPERATIVA spustila nový web
KOOPERATIVA napreduje podľa plánu vo svojej stratégii modernizácie a digitalizácie. Ďalším krokom je nový web. Okrem novej vizuality ponúka prepracované riešenia pre komfort klientov.
Web má nový dizajn, ktorý odráža novú vizuálnu identitu poisťovne. Stránka dostala nielen modernejší a prehľadnejší vizuál, ale aj vylepšenia v podobe zjednodušenej navigácie, smart sprievodcov, katalógu dokumentov, databázy znalostí a ďalších užitočných riešení.
„Naším zámerom bolo nasmerovať návštevníkov webu čo najrýchlejšie k informáciám, ktoré hľadajú. Či už ide o potenciálnych záujemcov o nové poistenie alebo dlhoročných klientov, ktorí sa chcú dopracovať napríklad k svojej zmluve. Informácie všetkým servírujeme v rovnako prehľadnej a ľahko pochopiteľnej forme,“ uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA Silvia Nosková Illášová a dodáva: „Web prešiel testovaním a užívatelia sa zhodli na príťažlivom dizajne, ľahkej navigácii, prehľadnosti a celkovej príjemnosti používania.“
Z hľadiska informácií a faktov o produktoch či službách pracuje nová webová stránka výraznejšie aj s referenciami zamestnancov či klientov. V podobe magazínu ponúka obsah, ktorý prinesie užívateľom ďalšie praktické informácie, ktoré sa im môžu zísť v každodennom živote.
KOOPERATIVA posilňuje cesty digitálnej komunikácie
Medzi obľúbené kanály Slovákov s uzavretým poistením patrí klientsky portál e-Kooperativa, ktorý plní úlohu non-stop „digitálnej pobočky“ so širokými možnosťami využitia. „Priemerná týždenná návštevnosť portálu sa pohybuje okolo 5-tisíc užívateľov. Aj z hľadiska referenčných portálov považujeme toto číslo za výborný výsledok. Spolu je na tejto platforme registrovaných už vyše 120-tisíc klientov,“ uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA.
Rastie aj počet klientov, ktorí využívajú elektronickú komunikáciu. Na bezpapierovú elektronickú komunikáciu s poisťovňou KOOPERATIVA prešlo už viac ako 330-tisíc klientov. „Ľudia si uvedomujú, že je to pre nich jednoduchšie a rýchlejšie. Navyše máme obrovskú základňu medzi mladými ľuďmi, ktorí okrem komunikácie v online svete prikladajú význam aj zníženej spotrebe tlačeného papiera,“ hovorí Silvia Nosková Illášová.
Trendom sú aplikácie, ktoré pomôžu v nepríjemných situáciách
KOOPERATIVA je aktuálne jediná poisťovňa na Slovensku, ktorá ponúka mobilnú aplikáciu na nahlasovanie škody na aute priamo z miesta činu. Riešenie, cez ktoré je možné nahlásiť nehodu do 10 minút cez niekoľko prehľadných krokov vrátane nahratia opisu udalosti cez hlasovú správu, si za necelý pol rok od spustenia stiahlo takmer 10-tisíc klientov. V marci tohto roku spustil líder v digitálnych a smart riešeniach na slovenskom poistnom trhu aj komunikáciu cez najvyužívanejšiu chatovú aplikáciu WhatsApp. Operátori call centra sú pripravení riešiť situácie klientov poisťovne KOOPERATIVA v pracovných dňoch v čase medzi 8:00 a 17:00.