Facility/Property manager/ka

Miesto práce:
Bratislava

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce:
Komplexná správa budov (prioritne administratívnych, doplnkovo rezidenčných)
Manažment modernizácie a rekonštrukcie nehnuteľností poisťovne
Celkový prehľad nad portfóliom budov a udržiavanie ich stavu a prevádzky na vysokej úrovni
Koordinácia property manažmentu s referátom správy nájomných vzťahov a externým dodávateľom
Organizácia technických činností s externou facility spoločnosťou, upratovacím servisom a SBS
Operatívne plánovanie výnosov a nákladov
Cestovanie v rámci všetkých regiónov v rámci Slovenska

Požiadavky:
VŠ vzdelanie II. stupňa – stavebné, ekonomické 
Dôslednosť, zodpovednosť a orientácia na dodržanie termínov
Organizačné a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
Minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti správy budov / facility management / property management
Skúsenosť s property manažmentom a manažmentom ľudí
Samostatnosť a ochota cestovať 
Skúsenosť so správou finančného budgetu
Anglický jazyk - stredne pokročilý
Vodičský preukaz skupiny B

Základná zložka mzdy:
2500,- EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: Dotazník