CX špecialista/ka

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce:
Stáva sa vám, že pri využívaní nejakej aplikácie hneď nájdete jej nedostatky a viete presne, ako by sa dala vylepšiť? Pri návšteve webovej stránky okamžite vidíte možnosti na uľahčenie jej používania? Ste dobrý poslucháč a namiesto problémov vidíte všade naokolo riešenia? Tak čítajte ďalej, lebo hľadáme práve vás.

Aká bude vaša náplň práce?

a) Navrhovať, spolupracovať, tvoriť a vymýšľať – spolu s kolegami aj odborníkmi na strane dodávateľov:
• Spolupráca s inými úsekmi spoločnosti (najmä produktovým, obchodným, marketingovým, IT, právnym) na príprave ideálnej používateľskej cesty.
• Definícia a finálny návrh používateľskej cesty.
• Implementácia zákazníckej/používateľskej cesty do praxe – identifikácia potrebných vstupov, dodávanie výstupov: UX/UI v spolupráci s externým dizajnérom a copywriterom, koordinácia stakeholderov a manažment dodávateľov.

b) Spoznávať a snažiť sa pochopiť, ako daná cieľová skupina uvažuje:
• Identifikácia, pochopenie a mapovanie používateľského správania vo vybranom prostredí.
• Interpretácia dát z rôznych zdrojov.

c) Prepájať všetko do jedného celku:
• Participácia na tvorbe CX stratégie a dohľad nad tým, aby bola relevantná z pohľadu predajných a marketingových cieľov spoločnosti.
• Participácia na tvorbe ekosystému, ktorý prinesie používateľovi jednotný zážitok z kontaktu so spoločnosťou naprieč platformami.

V skratke, v rámci našej poisťovne budete zastupovať hlas používateľov (návštevníkov, zákazníkov) a navrhovať riešenia. Cieľom je dosiahnuť najlepší možný používateľský zážitok v rámci projektu, na ktorom budete práve pracovať – môže to byť aplikácia, webová služba, stránka alebo aj niečo offline.

Požiadavky:
Úplné SŠ vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie 
Prax minimálne 3 roky v adekvátnej oblasti je nevyhnutnosťou 
Anglický jazyk min. na úrovni stredne pokročilý (B2)
Skvelé interpersonálne, komunikačné a prezentačné zručnosti
Google Analytics – pokročilý (prípadne iný analytický nástroj)
Skúsenosť s používateľským testovaním
Schopnosť cez dáta interpretovať potreby zákazníkov
Výborné analytické a komunikačné schopnosti
Orientácia na zákazníka
Skúsenosti s projektovým manažmentom sú výhodou

Základná zložka mzdy:
2000 Eur brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník: Dotazník