CX špecialista/ka

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce:
Identifikácia, pochopenie a mapovanie zákazníckeho/používateľského správania vo zverenej oblasti/vo zverenom kanáli
Zber dát zo všetkých relevantných zdrojov – odborné úseky, prieskumy, analýzy
Definícia cieľov zákazníckych/používateľských ciest
Spolupráca s úsekmi spoločnosti (najmä produktovým, obchodným, marketingovým, IT, právnym) na príprave ideálnej zákazníckej/používateľskej cesty na základe vytýčeného cieľa
Definícia a finálny návrh zákazníckej/používateľskej cesty
Implementácia zákazníckej/používateľskej cesty do praxe – návrh potrebných vstupov, výstupov, UX/UI v spolupráci s externým dizajnérom a copywriterom, koordinácia stakeholderov a manažment dodávateľov
Zmapovanie a optimalizácia existujúcich procesov z pohľadu CX
Participácia na tvorbe CX stratégie a dohľad nad tým, aby bola relevantná z pohľadu predajných a marketingových cieľov spoločnosti
Participácia na tvorbe ekosystému, ktorý prinesie zákazníkovi/používateľovi unifikovaný zážitok z kontaktu so spoločnosťou naprieč platformami 

Požiadavky:
Úplné SŠ vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie 
Prax minimálne 3 roky v adekvátnej oblasti je nevyhnutnosťou 
Anglický jazyk min. na úrovni stredne pokročilý (B2)
Skvelé interpersonálne, komunikačné a prezentačné zručnosti
Google Analytics – pokročilý (prípadne iný analytický nástroj)
Skúsenosť s používateľským testovaním
Schopnosť cez dáta interpretovať potreby zákazníkov
Výborné analytické a komunikačné schopnosti
Orientácia na zákazníka
Skúsenosti s projektovým manažmentom sú výhodou

Základná zložka mzdy:
1900 Eur brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník: Dotazník