Personalista/tka

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:
zabezpečenie personálnej administratívy pri vzniku, zmene a zániku pracovného pomeru

príprava pracovnoprávnych dokumentov podľa vzorov
spracovanie dochádzky
príprava podkladov do miezd
komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov
poskytovanie pracovnoprávneho poradenstva zamestnancom - nutná znalosť Zákonníka práce
zodpovednosť za osobné spisy zamestnancov a ich archiváciu
personálna správa a aktualizácia dát v systéme SAP

Požiadavky :

SŠ alebo VŠ vzdelanie
požadovaná prax minimálne 2 roky – v oblasti personalistiky
znalosť práce s MS Office – Excel, Word, Outlook
SAP – mierne pokročilý
samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie

 

Základná zložka mzdy:
1250,- Eur brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný Dotazník