Ak vás zradí zdravie, kontaktujte lekára priamo z obývačky
Máte teplotu, ale už je po ordinačných hodinách u vášho obvodného lekára? Neviete, či môžete užiť liek v kombinácii s iným liekom? Poraďte sa o svojom zdravotnom stave s odborníkom z pohodlia domova.
eDoctor - Linka zdravia
Čakárne u lekárov sú vždy plné chorých ľudí, ktorí sa dožadujú vyšetrenia. Nechceme nikoho nabádať na to, aby s vážnym zdravotným problémom ostal trpieť doma. Niektoré stavy však nevyžadujú osobnú návštevu lekára a môžete tak ušetriť čas a energiu. Ponúkame vám totiž riešenie - ak si s niečím vo vašej liečbe nebudete istí, pomôže vám naša Linka zdravia, kde vám zdravotne vyškolení odborníci alebo lekári poskytnú radu.
S čím všetkým vám vieme pomôcť
Môžete sa na nás obrátiť, ak potrebujete konzultácie alebo informácie k vášmu zdravotnému stavu. Na linke radí personál vyškolený v oblasti zdravotnej starostlivosti alebo interný lekár.
Zatelefonovať nám môžete aj v prípade, ak potrebujete vysvetliť lekárske pojmy alebo laboratórne výsledky. Objasníme vám lekárske postupy liečby daného ochorenia, poradíme vám, kde vo vašej blízkosti sa nachádza vhodný lekár alebo najbližšia lekáreň. Takisto si u nás môžete overiť, aké očkovania pred cestou do zahraničia sú povinné alebo odporúčané.
Upozorňujeme však, že informácie, ktoré vám poskytneme cez linku, sú iba všeobecnými informáciami k existujúcej diagnóze. Služba nenahrádza poskytnutie lekárskej starostlivosti alebo lekársku pohotovosť či činnosť zložiek záchranného systému. V prípade priameho ohrozenia zdravia alebo života je každý povinný prednostne kontaktovať záchrannú linku 112.
Kedy môžete využiť službu eDoctor
Táto služba je dostupná ako benefit zdarma pre všetkých našich klientov, ktorí majú novšie životné poistenie ako:
- Bezstarostný život (rizikové životné poistenie)
- Skoré uzdravenie (rizikové životné poistenie)
- Variant Kapital (kapitálové životné poistenie)
- Dukátik (detské poistenie)
Takisto službu poskytujeme aj poistencom, ktorí majú zriadené havarijné poistenie AutoMat (k balíkom Basic, Silver a Gold).
Ako a kedy môžete kontaktovať Linku zdravia
Všetci, ktorí majú príslušné poistenia, môžu využiť asistenčnú službu na telefónnom čísle 02/21 02 06 99 dostupnom každý deň. Konzultácia s lekárom je možná v čase od 7:00 do 19:00 (vrátane víkendu). Telefónna linka je dostupná aj zo zahraničia.
Pri kontaktovaní asistenčnej spoločnosti je potrebné v úvode oznámiť operátorovi svoje meno, priezvisko, číslo poistnej zmluvy, kontaktné telefónne číslo a e-mailovú adresu spolu s popisom udalosti.
Asistenčná spoločnosť môže od vás požadovať naskenované kópie dokladov zo zdravotnej dokumentácie, ktoré považuje za potrebné (napr. lekársku správu, výpis zo zdravotnej dokumentácie na vaše náklady a pod).
Ako poistenci máte nárok počas poistenia využiť nasledovné druhy asistenčných služieb:
- Druhý lekársky názor,
- Personalizovaná onkológia,
- Odborníci na duševné zdravie
- Slovenskí lekári - špecialisti.